רמת טסיות ואפידורל- הריון שלישי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ׳ זיידמן שלום, אני כעת בהריון בשבוע 33+3 , מדןבר בהריון שלישי אחרי טיפולי ivf, הבוקר ביצעתי ספירת דם (עד כה כל הבדיקות תקינות כולל הערכת משקל ומי שפיר), יצאה לי רמת טסיות בדם 117 (plt) ,לפני כחודשיים הרמה היתה 147 ואני רואה מגמת ירידה, זו רמה נמוכה מהנורמה שהינה 150 ממה שאני רואה. אני יודעת שישנו קשר בין רמת הטסיות לבין קבלת אפידורל, השאלה שלי האם ברמת טסיות זו לא אוכל לקבל אפידורל?
תודה על המענה.. כרגע אני שבוע 33+3 זה אומר שיש לי עד הלידה בערך עוד כחודש - חודש וחצי, האם לא כדאי לבצע מעקב תכוף יותר ובמידה ותהיה ירידה נוספת לבצע זירוז במועד הכי מוקדם שזה אפשרי?