בדיקת בטא האם תהיה אמינה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הונחתי לעשות בדיקת בטא ב4.1.23. לקחתי 10 קליקים של אוביטרל ב25.12.22. יש לי בעיה.. יום רביעי זה צום עשרה בטבת ואני אמורה לצום. אם אהיה בהריון יהיה לי אסור לצום. אז קריטי לי לדעת יום לפני או באותו הבוקר אם זה כן הריון או לא. אם אעשה ברביעי בוקר אני מבינה שלפעמים התוצאות מתעכבות ולא בטוח שאדע. לכן חשבתי לעשות ביום שלישי, השאלה אם עד אז האוביטרל יתנקה מהגוף? האם אפשר לפי המספר לדעת שזה מהאוביטרל למשל אם יצא מס נמוך אז להבין שזה כנראה האוביטרל?
פרופ' זיידמן דניאל