שינוי לפרוטוקול ארוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ׳ חודשיים לאחר ניתוח להוצאת חצוצרה שמאלית עקב היריון חוץ רחמי שנוצא באופן ספונטני. לפני שנה בגיל 37 עברתי שאיבה שבה נוצרו 6 עוברי בלסטו (5 בדירוג bc ועוד עובר יום 3 bb(l( ושום עובר לא השתרש גם לא בהחזרות כפולות. כעת עברתי לרופא חדש שהחליט לשנות פרוטוקול ואמר לי להתחיל להזריק דקפפטיל מהיום ה21 לווסת ועד לקבלת ווסת. משם להמשיך עם פרגובריס ועוד הורמונים וכנראה גם נטילת דוקסיצילין. בלפרוסקופיה מצאו אנדו ברמה קלה. רציתי מה ההיגיון שעומד מאחורי הפרוטוקול הארוך ובמה זה יכול לשפר?? תודה
האם זה נחוץ גם אם מדובר באנדו קל? בנוסף, מהו המנגנון שמדכא את האנדו?