אנדומטרין מינון פירוק רירית.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב פרופ זיידמן. לפני החזרה הומלץ לי תהליך של עיבוי רירית ופירוקה עד לדימום ואחכ עיבוי מחדש עי אסטרופם.נטלתי כ14 יום 2 אסטרופם 2 מג ביום. הרירית הגיעה ל 9 ממ. כעת קיבלתי הנחייה להפסיק אסטרופם ולהתחיל 3 טבליות אנדומטרין ביום של 100 מג במשך 7 ימים ולחכות לווסת. האם הרירית לא תתפרק לדימום עם 2 טבליות בלבד? הרופא בחול ולא הצלחתי לקבל ממנו תשובה. קשה לי עם 3 ומדובר בפירוק הרירית לדימום. רק אחכ יחל תהליך השרשה. מה דעתך? תודה מראש על התשובה. יום נעים.
תודה רבה על המענה המהיר
פרופ' זיידמן דניאל