מה דעתך? אשמח לדעתך המקצועית. אני ממש לחוצה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב היום ה12 למחזור. ראו זקיקים בגודל 16, 18, 19. כשלפני יומיים היו 11,11,14. שאיבה כנראה בעוד יומיים. E2 3100. Lh 8 פרוג קטן מ2. האם יש סיכוי שאביץ לפני השאיבה? האם יש,סכוי שהזקיקים גדולים ממה שמדדו והביציות תצאנה כבר מקולקלות? בשאיבות בעבר היה לי פחות מ800 אסטרידול לכל זקיק ועכשיו יותר מאלף. אני מודאגת. הסבב הזה עלה לי בדם יזע ודמעות.
עוד שאלה האם lh גבוה עלול לפגוע באיכות הביציות?
המשך. סליחה על ההמשכים. עשיתימעכשיו us בקופה. ראו זקיקים בגודל 13,17,17 אחד עם גבולות לא ככ סדירים ומעט ממש נוזל בדוגלס. האם יתכן שהם בייצו? האם זקיקים שבייצו מתקטנים? תודה
תודה על התשובה. ומה זה אומר שlh עולה?בעבר זה לא קרה לי. זה קשור לגיל מבוגר?