קורונה והשלכותיה מה יודעים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳ אני בת 38. לפני חודש וחצי הוצאת חצוצרה עקב חוץ רחמי (היריון ראשון מזה כארבע שנים). לפני יומיים גיליתי שאני חיובית לקורונה (כמה ימים של חום וכאבי גרון ושרירים). הייתי לפני סבב חדש ורציתי לדעת מהידע שיש כיום האם המחלה משפיעה על רזרבה/איכות ביציות/זרע?? כמה זמן מומלץ לחכות עד שחוזרים לשאיבה חדשה? החלו לי קצת דימומים חומים מהנרתיק מאז המחלה (היה לי גם ככה לאחר החיסונים) אבל גם לפי התאריך אמורה לקבל ווסת, יש לצפות לשיבושים???
הקורונה עלולה לשבש קצת את סדירות הביוץ, אבל לא צפויה להשפיע על הפריון, כך שאין צורך לדחות את הטיפול הבא.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל