כדורי תמיכה שעות נטילה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב אני אחרי שאיבה ולפני החזרה. בסבב הקודם התמיכה הייתה קרינון. בסבב הנוכחי נתבקשתי ליטול 3 כדורי דופסטון ביום ללא קרינון. 1. האם הדופסטון יעיל מקרינון? 2. אם אני נוטלת בבוקר החל משעה 10 כל שש שעות זה בסדר? (עשר בבוקר, ארבע אחהצ ועשר בלילה) 3.. יש חשיבות לשעת הנטילה כמו החשיבות של שעת הזריקות, או שניתן לסטות כשעה, שעה וחצי, לפה או לשם?
תודה על המענה. במידה וכבר נטלתי כמה ימים בתדירות של כל שש שעות, זה לא ייצור ״בלבול״ הורמונאלי בגוף או פגיעה ביעילות התמיכה לשנות את הנטילה בפתאומיות לכל 8 שעות? אגב, כל 7.5 שעות יעיל כמו כל 8 שעות?
פרופ' זיידמן דניאל