תופעות לוואי?..........
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ זיידמן, הנני לפני החזרת מוקפא. פרוטוקול תמיכה 2 אסטרופם 2 מג ביום לעיבוי רירית.בנוסף אספירין 75 מג 1 ביום.אחרי 5 ימים כאבים ברגל.בחיבור שבין הירך לקרסול.מרגיש כמו כאב שריר.בהליכה משתפר.כמו כן,לעיתים,סחרחורת קלה. האם תופעות לוואי ידועות? כמו כן tsh מעט מוגבר .4.הומלץ לי על טיפול באלקטרוסין.אציין כי ערכי tsh משתנים אצלי לאורך השנים.רק לפני כחודש היה 2.88. ממצא שפיר בבלוטה שלא הצריך טיפול או ניקור. אשמח לדעתך? האם אכן מחייב טיפול תרופתי? אציין שהנני מעל גיל 54. שנבדקתי טרום תהליך.כל הבדיקות תקינות לחלוטין.ואושרה לי החזרה. אשמח לתשובתך. תודה מראש.
לא מוכרות לי תופעות הלוואי שאת מתארת. לא חייבת מיד טיפול תרופתי, אך מחייב מעקב קרוב אם לא מטופלת.