מחזור עם אסטרופם האם מושפע?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני במחזור לאחר תקופה ארוכה עם פרימולוט. לוקחת 3 ימים אסטרופם ואחכ מתחילה סבב. המחזור ביום הראשון לווה בכאבים ובדימום רב. היום השני די קליל. האם זה בהשפעת האסטרופם? נראה לי מוזר שמחזור לאחר זמן כה רב יהיה כל כך דליל...
תודה על המענה. שאלה נוספת. היום המחזור כמעט פסק מניחה שהרירית לא יורדת. השאלה אם זה לא בעייתי להחזיר עוברים על רירית כל כך ישנה? כבר חודשיים וחצי .. בטח היא מקוקלקלת או משהו כזה...
קיבלתי פרימולוט נור חודשיים וכשהתחיל המחזור 3 ימים אסטרופם. היום יום 4 לוסת יש כבר הפרשות שקופות לגמרי והרירית 4. התכונתי לשאול האם הרירית הזו שתשמש בעוד כשבועיים להחזרת עוברים תהיה טובה או לא?