שאיבות עם רזרבה שחלתית נמוכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ, אני בת 34, לפני חצי שנה לאחר כוונה להביא ילד לבד גיליתי שיש לי רזרבה שחלתית של 0.37. הרופאה המליצה לי לעשות קודם טיפולי שימור פוריות. בלב לא שלם הלכתי על זה, בהמלצת חברה לקחתי גם דיאה כחודשיים ואז בשאיבה יצאו לי 6 ביציות וכולן הוקפאו. הרופאה לפני כן צפתה לי 1-2 ביציות אם בכלל, אבל המליצה לעשות עוד 3 סבבים. היא גם העלתה לי את מינון המנופור מ225 ל300 ובקרוב אתחיל אבל אני לא בטוחה שאני רוצה את הכמות הזאת, אמרה לי שנתון להחלטתי. מבנה גופי קטן ולכן החששות. האם לדעתך כדאי להגדיל את המינון? והאם תוצאת השאיבה שלי היתה סבירה יחסית למצבי. והאם לדעתך אצליח אי פעם להכנס להריון ישר? תודה רבה
כדאי להגדיל את המינון. תוצאת השאיבה שלך סבירה יחסית למצבך. בהחלט יתכן ותצליחי להרות באופן עצמוני.