שאלות בנוגע להריון-
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 30, אני בהריון בשבוע 5+4 ( אחרי 2 בדיקות בטא תקינות) זאת ההיסטוריה: הריון 1 : תקין ולידה הריון 2: כימי- בטא פחות מ10 הריון 3: תקין ולידה הריון 4: הפלה בשבוע 5 נגמר בהיסטרוסקופיה (לא היו בכלל בדיקות בטא תקינות הכל נמוך) הריון 5: כימי- בטא פחות מ10 הריון 6: עכשיו- לאחר 2 בדיקות בטא תקינות יותר מהכפלה מספרים יפים. כולם ספונטניים. מה הסיכוי שנראה דופק והכל יהיה תקין ? מרגישה טוב אבל לאור ההיסטוריה אני בחרדות ויש לי בדיקת דופק בשבוע 6+6 (ביוץ בוודאות ביום ה14 או 15) מאוד דואגת - מה הסיכויים שהכל בסדר? תודה מראש
פרופ' זיידמן דניאל