ערכי פרוגסטרון לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שומעת מכל הכיוונים שערכי הפרוגסטרון יום לאחר החזרה צריכים להיות 30. אני מגיעה לבטא עם פרוגסטרון סביב ה-15 גם כשמחזירה עם אסטרופם וגם כשעל בסיס טבעי. מעולם לא נקלטתי, בצעתי בדיקות רבות ואני תוהה אם הבעיה היא בתמיכה. החזרתי 6 בלסטו קפואים: 3 עם אסטרופם ואוטרוגסטן מיום 3 ו-3 על בסיס טבעי עם אוטרוגסטן לאחר ההחזרה. גם אחד טרי יום 3 ודווקא אז ביום שאחרי ההחזרה הפרוגסטרון היה 128 וביום של הבטא היה 13.9 - לא מובן לי איך זה ירד ועוד כשהייתי עם תמיכה... ראיתי שכתבת שערכי הפרוגסטרון בדם לא משקפים את התועלת מתמיכה נרתיקית ובכ"ז עקב הכשלונות החוזרים ועקב הפער הגדול בין המספרים שלי למספרים שאני שומעת מסביב מטריד אותי. אשמח להתייחסותך.
ערך נמוך של פרוגסטרון הוא סיבה לקבלת תמיכה. אבל קבלת תמיכה טובה שוללת למעשה מחסור בפרוגסטרון כסיבה לאי קליטה של העוברים.