הכתמות בצבע חום- שבועמ7+
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר אני עברתי אולטראסונד לפני שבוע בדעוק אז הייתי בשבוע 6+ הרופאה ראתה שק הריון ודופק תקין ומסרה שגודל העובר תואם בדיוק גיל ההריון. היום לאחר שבוע אני רואה הכתמות חומות - צהובות בניגוב וגם לאחר הפרשות אינדומטרין. תכיפות במתן שתן .יש לציין שאני עם גירוי שחלתי ומקבלת תמיכה 3 פעמים אינדומטרין 3 פעעמים אסטרופם ו 3 פעמים דופסטון וכדור אספרין. האם עליי לדאוג מההפרשות. יש לציין ההפרשות באים והולכים האם עליי לדאוג? תודה מראש.
הפרשות מסוג זה שכיחות עם סוג התמיכה שאת מקבלת, אבל אם את מוטרדת אז כדאי לגשת להיבדק.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל