האם יש צורך לבצע צילום רחם במקרה הזה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן אני בתהליך פי ג'י די יש לי ילדה אחת בריאה מהריון ספונטני והיו לי 2 הפסקות הריון בגלל שהעובר היה חולה באיקס שביר (עשיתי סיסי שליה) . לאחר הגרידות בצעתי היסטרוסקופיה אבחנתית שיצאה תקינה וגם פיות החצוצרות ניצפו והיו תקינות. עשיתי 4 החזרות של עוברי פי ג'י די יום 5 . החזרה אחת נקלטה אבל לא היה דופק לעובר ועוד 3 כשלו. האם יש צורך לבצע צילום רחם ? מעולם לא היה לי הריון חוץ רחמי או ניתוח בבטן. וזה לא מספיק שבהיסטרוסקופיה נצפו חצוצרות תקינות ? תודה מיכל
פרופ' זיידמן דניאל