מנסים להכנס להריון - חו"ד על בדיקות דם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובעלי מנסים להכנס להריון מזה 8 חודשים ללא הצלחה. הבדיקות של בעלי תקינות. נשלחתי לבדיקות דם ואשמח לדעת את משמעותן (בזמן שאני מחכה לתור בעוד חודשיים): נמדד ביום השני או השלישי לדימום המחזור: Blood Group / Rh O Rh positive לא להצלבה Coombs Indirect Ab.scree Negative ספירת דם: WBC Leucocytes 5.7 10*3 /micl RBC 4.46 10*6 /micl Hemoglobin 12.8 g/dl Hematocrit 38.2% MCV 86 fl MCH 28.7 pg/cell MCHC 33.5 g/dl RDW 12.8% Platelets 288 10*3 /micl MPV 10 fl Neutrophils 48.9% 2.77 10*3 /micl Lymphocytes 36.4% 2.06 10*3 /micl Monocytes 10.1% 0.57 10*3 /micl Eosinophils 4.1% 0.23 10*3 /micl Basophils 0.5% 0.03 10*3 /micl קרישה: PT 10.6 sec I.N.R 1 PTT 24.6 sec בקטריולוגיה: Syphilis Ab Negative אנדוקרינולוגיה: TSH 1.65 mlu/l Prolactin 214 mlU/l LH 7.2 IU/l FSH 6.6 IU/l Estradiol E2 185 pmol/l Progestrone 2 nmol/L Testosterone Total 0.9 nmol/l