ערכי פרוגסטרון ביום החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ׳ מה אמורים להיות ערכי פרוגסטרון ביום החזרת עוברים? עשיתי החזרה של עובר יום 3 באיכות מעולה לאחר פרוטוקול שאיבה חצי טבעי. ביום ההחזרה הפרוג היה 10.9. רירית 11 תלת שכבתית. בבדיקת ארה נמצאה לי חריגה קטנה של 12 שעות. לאחר ההחזרה לקחתי 2 אנדומנטרין ומאז אני לוקחת 2 כדורים ביום. יומיים לאחר ההחזרה הזרקתי חצי אוביטרל. 1. האם יש מה לדאוג? 2. האם להבא לא רצוי להחזיר עוברים בפרוג נמוך? 3. מה אמור להיות הפרוג ביום ההחזרה? 4. האם אתה מאמין בארה? תודה רבה!
1. לא 2. לא. 3. שבייצת ו/או שאת לוקחת תמיכה. 4. יש ךי מטופלות שהרו רק לאחר תיקון שיום ההחזרה שבוצע לפי ERA, אבל יעילות הבדיקה כיום די במחלוקת.
תודה פרופ לגבי ערך הפרוג הרצוי בהחזרה של טרי לאחר שאיבה, מה הוא אמור להיות?