תמיכה לאחר שאיבה לפני החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני אחרי שאיבה ונתבקשתי מאתמול להשתמש פעם אחת ביום בבוקר בג׳ל קרינון. גם אתמול וגם היום התנהלתי לפי כל ההוראות, ניערתי היטב ולחצתי חזק על המשאבה ונראה כי רק כמחצית מהקרם יוצא. כשאני מוציאה את המוליך ולוחצת אכן יוצא ממנו לא מעט חומר קרמי מעט גבשושי שנשאר בו. כדאי כשמוציאה את המוליך ללחוץ עליו מעט ולהכניסו שוב חזרה לנרתיק להוצאת יתר החומר או להסתפק רק במחצית מהחומר שיצא? ההחזרה ביום שלישי בבוקר והבנתי שהקרם יהיה מיועד בשלב זה לשבועיים, אז חשוב לי שיעלה מספיק הפרוגסטרון להיקלטות טובה
בשימוש בקרינון נשארת תמיד כמות מסוימת מהג'ל בתוך המוליך. זה נלקח בחשבון בחישוב המינון.