הריון ללא טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 43 וחצי עם מחזור סדיר כל 25-28 ימים, Fsh מעט גבוה (בסביבות 15.5) , מנסה להרות באופן טבעי. כשהמחזור סדיר יש לי סיכוי להרות באופן טבעי ללא התערבות הורמונלית? מנגד, טיפולי פוריות בהפרייה חוץ גופית יעלו את אחוזי ההצלחה על פני ניסיונות טבעים ספונטניים ? אני מתלבטת אם לגשת ל ivf מניסיונך שלך, נתקלת בבנות גילי פלוס מינוס שהרו באופן טבעי ללא זריקות למרות כל הסטטיסטיקות הכביכול לא מעודדות של המדע?
כשהמחזור סדיר יש לך סיכוי להרות באופן טבעי ללא התערבות הורמונלית. כאחוז אחד כל חודש. מנגד, טיפולי פוריות בהפריה חוץ גופית יעלו את אחוזי ההצלחה פי 5 על פני ניסיונות טבעים ספונטניים.