כימיים.... . .........
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי,עברתי כבר5 כימיים אני בpgs מיקרומניפולציה ביצעתי היסטרו אבחנתי,קרישיות ,הכל. האם מיון זרע יכול לעזור?איך יודעים אם הבעייה בזרע?אם עוברים מיקרומניפולציה זה לא כמו מיון זרע? בדיקת זרע שלו תקינה
אין כל הוכחה שמיון זרע יכול לעזור כאשר אין בעיית ז?איך יודעים אם הבעייה בזרע?אם עוברים מיקרומניפולציה זה לא כמו מיון זרע?
(מספר מקשר)
אין כל הוכחה שמיון זרע יכול לעזור כאשר אין בעיית זרע ידועה. יודעים שהבעיה בזרע כאשר הוא לא מצליח להפרות את הביציות. כשעוברים מיקרומניפולציה מבצעים מיון זרע, אבל מקדישים לכך פחות זמן בהשוואה לגברים עם בעיית זרע קשה.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל