הבנת חישוב גיל ההריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום. אשמח להבין את חישוב גיל ההריון בטיפולים. האם מחשבים בעצם את מספר השבועות שעברו מיום הביוץ ומוסיפים שבועיים? כאשר בטיפולים יום הביוץ הוא בעצם יום השאיבה או במקרה של החזרת מוקפא על בסיס הורמונלי זה יום שבו מתחילים פרוגסטרון להחזרת המוקפא האם הבנתי נכון? בצעתי החזרה על בסיס הורמונלי של עובר בלסטוציסט קפוא לפני 5 שבועות בדיוק. נאמר לי שגיל ההריון הוא 7 + 5. אם אני מבינה נכון זה מחושב כך: 5 שבועות + 5 ימים מביוץ הורמונלי (= גיל עובר 5 ימים) + הוספת שבועיים. סה"כ 7 שבועות פלוס 5 ימים. האם הבנתי חישוב נכון? תודה
פרופ' זיידמן דניאל