שק הריון ריק בשבוע 6+ 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ערכי בטא היו בעליה איטית מההתחלה. בשבוע 5 + 6. בטא 9400. שק הריון ברחם אבל ריק. שבוע 6 + 1. בטא 13,200. שק הריון עדין ריק. מבחינת תסמיני הריון יש לי (רגישות בפטמות, העדפה לאוכל מסויים, עייפות). האם עדין יכול להתפתח שק חלמון ועובר עם דופק? עד מתי ממתינים לראות האם מתפתח? במידה ולא יתפתח, האם זה יכול ליפול לבד או מחייב פעולה כירוגית ובאיזה שבוע עושים אותה? עד מתי נכון להמתין? תודה רבה.
סיכוי נמוך להיריון תקין. אפשר להמתין שיפול לבד או לקחת ציטוטק שמזרז ומיעל את התהליך.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל