כאבים חזקים באזור של זריקת פרונטוגסט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב19/09 עברתי החזרת עובר קפוא תמיכה של אסטרופם , דופיסטון ונרות אוטרגוסטן 3 פעמים ביום לאחר כשבוע מתחילת הנרות האזור כולו התנפח והיה עם פצעים והוחלט במקום האוטרגוסטן לעבור לזריקות פרונטוגסט 50 מ"ג פעם ביומיים, קיבלתי זריקה ב25/9 וב27/9 לאחר הזריקות פיתחתי חום 38 ליומיים, מקום הזריקה חם אדום ונפוח ב29/9 היה קצת הפרשות ממקום ההזרקה , המקום עדיין כואב מאוד נפוח אדום ונפוח מרגשה כעין ג'ולה במקום, עברתי לנרות אנדומטרין 2בוקר ו2 ערב 1. האם הכאבים וג'ולה במקום הזריקה אמורים להטריד , יכול להיות זה אבצס במקום? 2. הפרוגסטרון לא מדי נמוך? תודה גמר חתימה טובה בדיקות ב29/9 בטא 110 ופרוגסטרון
ביום חמישי 29/9 בטא 110 ופרוגסטרון 19,היום בטא 377 ופרוגסטרון 8.4 יש מה לדאוג מהצניחה של הפרוגסטרון ויש סיבה לעניין?
התרופות שאת לוקחת לא נמדדות טוב בבדיקות הדם, אבל אפשר לבדוק עם הרופא המטפל אם יש צורך בתמיכה נוספת.