קפה בטיפולי פריון ובהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ד״ר, יש כל כך הרבה דיעות לכאן ולכאן בנושא קפה בעת הריון. כמה כוסות קפה הפוך כמו שרוכשים בבתי קפה (עשוי מאספרסו כך שהוא יחסית הפוך ״חזק״) ניתן לשתות בלי חשש בתקופת טיפולי פוריות בכלל ובהריון עצמו בפרט? יש רופאים שאומרים 1 ויש שאומרים 4. מהי דעתך? יש הבדל בתקופת טיפולים שיכול לפגוע ולהשפיע על הביציות לבין קפה בתקופת ההריון עצמו?
יש הסכמה ש- 200 מ"ג ביום של קפאין לא מהווים בעיה בהיריון, שזה מה שיש בשתי כוסות קפה לא חזק במיוחד.
תודה על המענה. גם בטיפולי פריון עד ההחזרה שטרם קיים הריון ההגבלה היא עד 200 מ״ג, כדי להמנע מפגיעה בביציות ובאיכותן? או שבתקופת טיפולים אין הגבלה?