השפעה על איכיות הביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן, אני בת 42. סובלת מחסר ברזל משמעותי (בבדיקה מעבדה רמת ברזל 5 בלבד) וכמו כן סובלת מאנמיה על רקע חסר ברזל - המוגלובין 10 אני זוכרת שקראתי בעבר שיש קשר בין חסר ברזל לבין איכות הביציות. האם העובדה שאני הולכת לעבור את השאיבה לצורך IVF כאשר יש לי חסר ברזל משמעותי הולכת להשפיע על איכות הביציות מבחינה כרומוזומלית/גנטית וכו'? האם היה עדיף להמתין לתיקון רמת הברזל ואז לעבור שאיבה? (עומדת לקבל פרינג'קט לטיפול מהיר)
לא מוכר לי קשר ברור בין חסר ברזל לבין איכות הביציות, אבל עירוי הברזל ממילא יפתור את הבעיה.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל