איך מתבצע IVF במעבדה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ זיידמן שלום, אני בת 41. עומדת לעבור שאיבה ואז את הביציות יפרו באמצעות זרע תורם מבנק זרע רציתי לדעת האם מה שהולכים לעשות זה בעצם לשים כל ביצית בצלחת פטרי ו"לפזר" סביבה כמות מהמנת זרע שהופשרה ולתת לתהליך יצירת העובר של "מפגש זרע וביצית" להתרחש "לבד"? ומה קורה אם אף זרע לא "חדר" לביצית. האם כדי לא לבזבז את הביצית האמפבריולוגים "יזריקו" לביצית זרעון בודד תחת מבחנה? תודה
בהנחה שמדובר בזרע תורם איכותי, הרי שבד"כ אפשר לשמור על הבררה הטבעית בצלוחית ואין צורך בהתערבות מסוג איקסי - הזרקה של זרעון בודד לביצית.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל