תנועות עובר לאחר דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ׳ זיידמן שלום, אני בשבוע 19+3 אחרי טיפולי הפריה. היום ביצעתי דיקור מי שפיר , אחרי ביצוע הדיקור התחלתי להרגיש הרבה יותר תנועות של העובר . האם זה משהו תקין ?
תוך כמה זמן מרגע הדיקור אפשר להרגע מחשש של חלילה פגיעה בהריון מעצם הדיקור ?
היי יקירה אשמח לשמוע שהכל היה בסדר אח״כ? אני גם בדיוק אחרי מי שפיר ומרגישה תנועות מוגברות.. תודה
היי יקירה .. בנמשך לתגובתך . היום עשיתי דיקור שפיר .. פעם ראשונה. תחלתי להרגיש אותה (שלייה קידמית) וממש מוגבר.. לא מצליחה לנוח. מה אומרת? איך היה לך? היה בסדר איכ? בע"ה
פרופ' זיידמן דניאל