האם התקדמות הבטא תקינה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום, לאחר החזרת 2 בלסטו מוקפאים. 1. בטא ביום ה12 לאחר החזרה: 442 בטא ביום ה14 לאחר החזרה: 830 עלייה של 1.87 ולא הכפלה מלאה, האם זה תקין? 2. בטא לאחר 4 ימים, ביום ה18 לאחר ההחזרה: 1927. האם זו התקדמות תקינה ל 4 ימים? או איטית מדי? האם ההכפלות צריכות להימשך גם אחרי שבטא מגיעה ל1000? תודה
תודה על תשובה מהירה. לגבי #1 - רשמת סביר. האם זה צריך להיות כפול או בין 1.6-2 זה תקין כמו שפעם קראתי? לגבי #2 - ענית כן לזה שההתקדמות תקינה ל 4 ימים או לזה שגם מעל 1000 כל יומיים הבטא צריכה להכפיל את עצמה? תודה
פרופ' זיידמן דניאל