דימום שבוע 15 בהריון......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי שלום וברכה! בהריון לאחר iui בשבוע 15. בעקבות דימומים ובהוראת הרופאה שלי המשכתי את נטילת האוטרטגסטן עד עכשיו 3 כדורים של 200 ליום (בוקר צהריים וערב ) לפי הוראת הרופאה הורדתי מהיום לשתי כדורים אחד בבוקר ואחד בערב ולפני שהספקתי לקחת את של הערב התחילו עוד פעם דימומים האם יש צורך לעלות בחזרה לשלוש כדורים כי זה עזר כשהעלתי בפעם הקודמת כשירדתי לשני כדורים התחיל דימומים ולכן העלתי בחזרה וזה הסתדר הדימום נפסק לגמרי ישר יש לי אפשרות לשאול את הרופאה רק בעוד שבוע ולכן שואלת פה אשמח למענה תודה רבה
פרופ' זיידמן דניאל