כאבים לאחר שאיבת ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה מראש אני סובלת מכאב חזק אחרי השאיבה בבטן, בגב ומטה. כואב לי בתנועה ובמנוחה. רציתי לשאול האם זה תקין? כמה זמן סביר לסבול מכאבים? מה גורם לכך שלפעמים לאחר שאיבה אין כאב כלל ולפעמים כאב עז? תודה רבה
תלוי במה המחט פגעה בזמן השאיבה. בד"כ כאב סביר אמור להיות מוקל על ידי לקיחת אופטלגין מספר פעמים ביום.
תודה! נראה כי חוששים מגירוי יתר שחלתי, הבטן גם נפוחה. (אציין שעדיין לא נבדקתי) שואלת: 1. האם יש מצב לא לדחות את ההחזרה? מנסיוני מוקפאים לא שרדו t, את ההקפאה וההפשרה בכל הסבבים ואיני רוצה לאבד את הטריים. מה אפשר לעשות כדי להקל?? או כדי לקיים את ההחזרה בכ"ז? 2. אם המחט אכן פגעה בדרך, זהו כשל?? תודה רבה