בדיקת מי שפיר לא תקינה לאחר IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי פרופסור, בת 34, הריון ראשון לאחר IVF,עובר אחד, שבוע 19, קיבלתי תוצאה לא תקינה של בדיקת מי שפיר ( תסמונת קלייפלטר ובנוסף חסר של 65kb של DNA בכרומוזום 7p22.2)האם במקרה זה היית ממליץ על הפסקת הריון ואם כן באיזה אופן? ועל איזה בית חולים/ עם איזה רופא היית ממליץ לבצע את ההליך? האם תהליך ההפסקה עלול להקשות על כניסה להריון בעתיד? כמה זמן יש לחכות לאחר ההליך לפני שניתן לנסות שוב? האם בIVF הבא ניתן להימנע מתוצאה שכזו ע״י בדיקת הביצית המופרית לפני ההחזרה?ובמידה ובודקים- האם יכול לפגוע באיכות הביצית המופרית? תודה רבה!!
את צריכה לעבור יעוץ גנטי, על מנת להחליט אם את רוצה לסיים את היריון. אני מניח שנשים רבות בישראל היו בוחרות לעשות זאת. בשיבא יש מרכז בשם "בדרכך" שמלווה ותומך במקרים כאלה. תוך מספר שבועות תוכלי לחזור לעשות טיפול חדש. בבדיקת PGTA ניתן לזהות בקלות בעיות כמו קליינפלטר בעובר בטרם יוחזר לרחם.