ווסת לא מגיעה. ....
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לדוקטור היקר יש לי שאלה ברשותך אני בתהליך פוריות הרופא אמר לי להתחיל גלולות ל8 ימים החל מתחילת הווסת ואחר כך כששוב אקבל ווסת אמר לי להתחיל אסטרופם הבעיה היא שעבר חודש וחצי או יותר אפילו והווסת לא מגיעה בתאריך 31 לפני שבוע בדיוק הוא שלח אותי לעשות בדיקות דם לראות מה קורה עם הווסת והתוצאות הם אסטרדיול 1011 פרוגסטרון 28 שלחתי לו את התוצאה והוא אמר שלפי הבדיקות תוך שבוע תגיע הווסת היום זה בדיוק שבוע מהבדיקה ועדיין הווסת לא הגיע האם להערכתך הווסת תגיע בקרוב? בחיים לא קרה לי דבר כזה ואני רוצה מאוד להמשיך בטיפול
פרופ' זיידמן דניאל