ווסת ופרוגסטרון בתמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ שלום, 1. ראיתי שרשמת בעבר שאפשר לדעת אם הכתמות/דימום לפני בטא זה ווסת בעזרת בדיקת דם.אולם האם התמיכה לא משפיעה על רמת הפרוגסטרון ? או שהפרוגסטרון יורד בזמן ווסת למרות התמיכה? 2. ראיתי שרשמת בעבר שווסת יכולה להגיע לפני בטא למרות תמיכה. מדוע אם כך יש פעמים שהבטא שלילית והווסת מגיעה לפני ויש פעמים שהבטא שלילית והווסת מגיעה רק כמה ימים לאחר הפסקת תמיכה? תודה
1. הפרוגסטרון עשוי לרדת בזמן ווסת למרות התמיכה. 2. תלוי ברירית. כמה היא יציבה.
תודה רבה על התשובה המהירה. לגבי #2. - האם הרירית לא יציבה קשור לכשלון השתרשות? - מה אחראי ליציבות רירית? איך ניתן לשפר זאת? האם זה לא הורמוני הפרוגסטרון והאסטרוגן? האם זה מעיד משהו על תמיכה? (לוקחת 4 אסטרופם בליעה, 3 אנדומטרין, 3 דופסטון)