IVF - האם אפשר שאיבות ברצף?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' יקר שלום רב, אני בת 42 רווקה ללא ילדים. מתכוונת לעבור טיפולי פוריות הליך IVF. הקופה אישרה טופס 17 להליך IVF ראשון. השאלה: לאחר שאיבת הביציות והפרייתם עם זרע של תורם - אני לא מתכוונת לבצע החזרה מיידית אלא להקפיא את העוברים. האם במצב כזה הקופה תאשר לי הליך IVF נוסף לשאיבת ביציות עבור עוברים או שקודם כל ידרשו ממני להחזיר את העוברים ועד שלא יסתימו של העוברים ויראו שזה לא "הצליח" לא יאשרו טיפולים נוספים? תודה
בעיקרון הקופה לא תאשר לך הליך IVF נוסף לשאיבת ביציות עד שלא תסיימי את הטיפול, קרי תחזירי את העוברים שהוקפאו עבורך בטיפול.
הם לא מתחשבים בזה שהשעון מתקתק וככל שאשיג ביציות בגיל "צעיר" יותר יהיה לי סיכוי טוב להביא ילד? להחזיר עכשיו כל חודש עוברים ובסוף אצטרך שוב שאיבה ותחלוף כבר שנה הביציות יזדקנו יותר לא? \