אוביטרל לאחר החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום. לאחר החזרת מוקפאים על בסיס הורמונלי. מקבלת אסטרופם ותמיכת פרוגסטרון. מכיוון שבהחזרה קודמת קבלתי ווסת לפני הבטא, הרופא אמר בנוסף לקחת יום למחרת ההחזרה גם 1 אוביטרל. אשמח להבין, מה עושה האוביטרל לאחר החזרה על בסיס הורמונלי? זה לא תומך רק כשנשאר גופיף צהוב לאחר ביוץ? תודה
תודה פרופ'. זה נכון גם להחזרה על בסיס הורמונלי? כשלוקחים אסטרוגן בהתחלה הזקיקים קטנים ואין זקיק מוביל. אז מתי קורה הביוץ בעצם? האם יש גופיץ צהוב גם במקרה זה של החזרה על בסיס הורמונלי? תודה
תודה. לא ברור לי אם כך למה זה ניתן לי בהחזרה על בסיס הורמונלי, נשמע שזה לא אמור להשפיע. האם זה יכול להזיק להחזרה?