עובי רירית לפני החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ זיידמן שלום. נמצאת בפרוטוקול החזרת מוקפא על בסיס הורמונלי. לוקחת אסטרופם כ20 יום רירית 7.7 מ"מ,תלת. הונחתי בעוד יומיים להתחיל פרוגסטרון. האם רירית זו טובה ומספקת להחזרת מוקפאים? או עדיף לחכות עוד קצת שתתעבה יותר? אציין שבעבר בכל השאיבות והחזרת מוקפא 1 שעשיתי, הרירית היתה 9+ ממ. הפעם נראה שהרירית התעבתה לאט יותר, אולם כשהוספתי אסטרופם וגנילי המצב החל להשתפר. ההחזרה חשובה לי מפאת גילי ומוקפאים שנשארו ורוצה לדעת האם רירית 7.7 היא רירית טובה להחזרה. תודה
פרופ' זיידמן דניאל