וסת אירונה חושבת בהחזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ׳ זיידמן שלום, בומכה החזרה בתאריך 23.5 עובר יום 3 מוקפא. האם וסת אחרונה מחושבת הינה לתאריך 9.5 או 5.9? אודה לתשובתך
כלומר בהחזרת עוברים מוקפאים בני 3 ימים מורידים שבועיים בדיוק מיום ההחזרה ולא מוסיפים לזה את גיל העוברים (3 ימים) ? משום מה בסקר הביוכימי שביצעתי חןשבת לי וסת אחרונה לפי 5.5 ותא 9.5 ולכן אני תוהה האם הטעות אצלי או בחישוב שלהם?
מודה לך מאוד על המענה. אני מבינה שמבחינת התוצאה זה לא משנה את תוצאות הבדיקה אבל רק לעצמי כדי להבין מה התאריך הנכון ביותר להתייחס אליו? 9.5 או 5.5?
פרופ' זיידמן דניאל