תנועות...............
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שבוע 27+2,עד כה מהלך הריון הריון תקין,כולל כל בדיקות ההריון שיצאו תקינות. עוברית מאד חיונית ופעילה. ביממה האחרונה מרגישה שהתנועות נהפכו חלשות יותר ואף פחותות. הייתי במיון ועשו לי מוניטור עוברי ובדיקת אולטרסאונד שיצאו תקינים וגם באולטרסאונד ביתי הפיענוח חוזר תקין. היא נמצאת כרגע במנח רוחבי, האם יכול להיות שיש מנחים שמרגישים בהם פחות את התנועות? מה עוד אפשר לעשות ולבדוק בשביל לדעת שלא מפספסים משהו? תודה
שינוי בתחושת תנועות בשבוע כזה בד"כ לא בעלת משמעות רבה, ואם נבדקת והכל בסדר נדיר שיש סיבה לדאוג.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל