ווסת דלילה וקלה שנמשכת יומיים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן היקר אני בת 31 ,נשאית איקס שביר רזרבה שחלתית תקינה לפרופיל הורמונלי תקין לחלוטין . מחזור סדיר כל 28 יום . אך למרות זאת הדימום במחזור מאוד דליל וקל . (הרירית תקינה לחלוטין ועולה יפה מגיעה אפילו ל 12 מ"מ ו 14 מ"מ) . בעברי היו 2 גרידות ולידה תקינה אחת . אני מרגישה שמאז הגרידות הווסת שלי השתנתה עשיתי היסטרוסקופיה אבחנתית שהייתה תקינה לחלוטין. האם הווסת חלשה שנמשכת יומיים שלושה. מעידה על משהו לא טוב ? למרות שעל פניו הכל נראה תקין לפי הבדיקות ? אז איך ייתכן שרירית הרחם עבה ולא דקה ? האם יש סיבה לדאגה בכלל? תודה רבה
אם ההיסטרוסקופיה מורה על חלל תקין והאולטראסואנד על רירית יפה אז כנראה סיבה לדאגה.