רזרבה שחלתית בגילי 43
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 43 בעוד חודשיים. רווקה ללא ילדים. עברתי בדיקות מעבדה ואשמח לדעתך האם הרזרבה השחלתית לפי הבדיקות: מעולה/תקינה/גרועה? תודה רבה ESTRADIOL (E-2) 403 pmol/L 17-OH-PROGESTERONE 3.42 nmol/L TSH 2.885 mIU/L LH 6.20 IU/L FSH 7.60 IU/L PROLACTIN 917.5 mIU/L PROGESTERONE 2.5 nmol/L TESTOSTERONE- TOTAL 0.60 nmol/L ANDROSTENEDIONE 3.30 nmol/L DHEA SULPHATE 2.64 µmol/L
האסטרדיול גבוה ולכן כדאי לחזור על הבדיקה על מנת שתוצאות ה- FSH ישקפו. חסר גם תוצאות של בדיקת AMH.
יכול להיות שהאסטדריול גבוה כי עשיתי את הבדיקה ביום הרביעי למחזור ואצלי המחזור קצר נמשך 3 ימים וביום הרביעי של הבדיקה היה בסיום? לפני שנה עשיתי ביום השלישי והרזרבה השחלתי הייתה תקינה אבל לוקחת בחשבון שבשנה דברים בטח השתנו תודה