הזרעה עם אוביטרל והנקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מניקה בת 10 חודשים. אני רוצה להתחיל תהליך נוסף של פוריות (אם יחידנית) ללא הפסקה של ההנקה. מעוניינת בהזרעה, כפי שעשיתי בתהליך הקודם. האם מותר לקחת אוביטרל בזמן הנקה? הבנתי שהתשובות חלוקות. במידה ולא, האם הזרעה ללא אוביטרל מקטינה משמעותית את הסיכוי? (לפני שנה וחצי נקלטתי בהזרעה ראשונה עם אוביטרל). תודה
מותר לקחת אוביטרל (הורמון ההיריון) בזמן הנקה. כמו שמותר להרות בזמן הנקה. הזרעה ללא אוביטרל מקטינה את הסיכוי להרות, אבל אם מועד הביוץ שלך ברור אז פחות קריטי.
(מספר מקשר)
תודה רבה!
פרופ' זיידמן דניאל