שליש ראשון שימוש בקרם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ השתמשתי כמה פעמים בקרם שיזוף עצמי שקניתי בסופר פארם ,קרם שגורם לעור להיות שזוף אחרי כמה שעות. אתמול בשקיפות עורפית הבנתי שאולי עדיף שלא היה להשתמש. אני קצת מוטרדת מה ההשלכות דווקא בשליש הראשון? המרכיבים שכתוב ingredients: Water Dihydroxyacetone, Caprylic/C Triglyceride, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ethylhexyl Steareth-2, Steareth-21, Dimethicone, Phenoxyethanol & DMDM Hydantoin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Panthene Palmitate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol Methylparaben & Ethylparaben & Propylparaben, Fragrance (Pro-Vitamin B5), Latic Acid, Hekyl Cinnamal, Linalool שמתי די הרבה את המשזף מה ההשלכות? תודה רבה סליחה על האורך
ד"א התייעצתי עם המכון הטריטולגי אמרו שאין בעיה עם חומרי שיזוף עצמי, אבל הם לא בדקו את החומרים הללו כך שאני לא מבינה איך מותר אם לא בדקו אף אחד מהם.
תודה על תשובתך כמובן שלא אשתמש אבל השאלה אם המרכיבים יכולים לסכן חלילה את העובר באיזה שהוא אופן?