בטא לאחר החזרה עובר יום 2
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור זיידמן, ממש לחוצה,מבקשת את חוות דעתך. לאחר הליך ivf, הזרקתי אוביטרל ודקפפטיל לפני שאיבה בתאריך 17.7. שאיבה ב 18.7 בשעה 21:30, ב 20.7 החזרה עובר יום 2 בשעה 18:00. היום,9 ימים מיום ההחזרה ביצעתי בדיקת בטא ופרוגסטרון, בטא 5.4 פרוגסטרון 5.9 יש לזה סיכוי??
לוקחת תמיכה דופסטון 3 פעמים ביום
האם יש חשש חלילה למשהו לא תקין או מטריד?
ביצעתי מוקדם כי פשוט לא התאפקתי. השאלה אם התוצאות האלו צריכות להטריד אותי? תוצאות אלו בשלב זה יכולות לרמז חלילה על חוץ רחמי או משהו לא תקין?
שלום פרופסור, תודה על המענה. מחר אחזור על הבדיקה,יום 12 מההחזרה (עובר יום 2), לאיזו בטא מצפים בשלב זה? מה המספר המינימלי בטווח התקין?
תודה פרופסור זיידמן. בגיקות מהיום, יום 12 מההחזרה (עובר יום 2) בטא 25 אסטרדיול 254 פרוגסטרון 18.2 מה דעתך?