שיפור דירוג של עובר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נתונים: בת 42.7 amh 0.58 לפני כשבוע עברתי שאיבה ראשונה בחיי. נשאבו 7 ביציות מתוכן 5 הפריות תקינות )איכות זרע מצויינת( . יצאו 4 עוברים דירוג C ואחד B. העובר בדירוג B הוחזר לאחר כשבוע נמסר לי כי עובר אחד C התפתח ובאיכות מעולה והשאר לא עברו להקפאה. איך יתכן עליה כל כך חדה בדירוג?
הדירוג מבוסס בעיקר על מספר התאים שנצפו, הסימטריה שלהם, ומספר שברי התאים שנצפו בין התאם, ואלה משתנים שבהחלט יכולים להשתנות עם הזמן.
אם העובר הראה גדילה של תאים בצורה שהדירוג שלו השתפר בצורה משמעותית זה דבר שיכול להעיד בסבירות גבוהה יותר כי יתפצל לאחר החזרה לרחם להריון של תאומים זהים? האם נטילת dhea בצורה רבה 3 חודשים טרם השאיבה תרמה לזה?