אנדומטריוזיס ועוד......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 33. וברקע עם אנדו מאובחן כ 7 שנים ולופוס מטופלת בפלקווניל .במחזור האחרון נפלטה לי ריקמה בגדול כ 4 ס"מ...נלחצתי כי חשבתי שאולי מדובר בשאריות הריון. אבל במקל- הבדיקה היתה שלילית. מה זה הריקמה הזו ? בוודאות זה לא היה קריש דם. בנוסף- סבלתי הפעם במחזור מכאבי בטן חזקים מאד. התכווציות חזקות. לא היה לי יציאות...היה לי בחילות ומעט מאד שילשולים . תחושה של חולשה משמעותית ...ומעין תחושת עילפון...וקולות חזקים מהבטן ועוותיות חזקות וכואבות. יש לי תחושה שהיה לי מעין " חסימת מעיים" שבהמשך השתחררה ...בתוך יומיים. כי בהמשך היה לי יציאות יותר " הגיוניות " - לא נעים לי לתאר... איך אפשר לאבחן דבר כזה ? חוששת מהפעם הבאה... (לפניי 4 שנים נמצא ממצא אנדו על המעי של הוסר).
השאלה איזה בדיקות צריך לעשות והאם החשש שלי מוצדק ? -מעדיפה להימנע מבדיקות מיותרות...