פרופיל הורמונאלי - לקיחת פרוגילוטון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שוב שלום ובהמשך לשאלות הקודמות. תוצאות הבדיקה לאחר לקיחת הפרוגילוטון הם Fsh 4.5 Tsh 2.67 אסטרודיול 242 פרוגסטרון 0.9 פרולקטין 230 Lh 1.7 האם הערכים תקינים? האם אלו הערכים האמיתיים שלי או שזה רק מושפע בגלל הפרוגילוטון? יש לציין שהתבקשתי לקחת את הכדורים בגלל שלטענת הרופא הפרופיל ההורמונאלי הקודם לא בוצע בזמן הנכון. תודה.
תודה רבה רבה. עוד שאלה קטנה ברשותך האסטרודיול לא גבוה מידי 242? אומרים שהוא צריך להיות פחות מ 200?! זה מעיד על משהו? תודה.
פרופ' זיידמן דניאל