תפרחת בעור אלרגיה/בצקת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, יש לי תפרחת בשוקיים וירכיים בצורה לא סמטרית. הייתי אצל רופא עור שאבחנתו היא בצקת אסימפטומטית ותפרחת הרופא הביא לי כדור ״אלרגי״ של טבע פעם ביום ומשחת נרידרם פעמיים ביום ל10 ימים. נמצאת כרגע בשבוע 32. האם יש מניעה להשתמש? האם כדי? או שעדיף שלא לקחת את הטיפול? (מציינת שהרגליים לא נפוחות והכף הרגל לא נפוחה גם היא)
מה הכוונה בהיעילות מוגבלת?
אז לדעתך יש טעם להתחיל? במידה וכן, אם אני רוצה להתחעל רק אם אחד מהטיפולים (או המשחה או הכדורים) מה עדיף?
פרופ' זיידמן דניאל