החזרת עוברים. ....
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני מעוניינת להכנס להריון ראשון תרומת ביצית וזרע מפאת גילי המתקדם 38 ועקב 2החזרות שכשלו שוקלת לבקש להחזיר 2 עוברים האם החזרת 2עוברים מגדילה את הסיכוי להריון? האם לדעתך זה מתאפשר להחזיר 2 בהריון ראשון?
החזרת שני עוברים מכפילה לערך את הסיכוי להיריון, אך מעלה פי עשרים את הסיכון להיריון תאומים.
סליחה על ההתערבות.אני בת 44 ילדתי בגיל 43 תאומים מביציות שלי כך שאת יכולה לנסות בגיל 38 להביא מביציות שלך.כמובן אינני יודעת מה הרקע שלך רק רציתי לרשום את נסיוני האישי וניסיון חברותיי..
היריון תאומים הוא ברכה כאשר הוא מסתיים בשבוע היריון טוב. לצערנו 10 אחוז מההיריונות של תאומים מסתיימים בפגות ולכן צריך לשקול זאת בזהירות.