זקיקים ודם בתחילת הוסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. עשיתי ביום ראשון לוסת בדיקות. E2 580. Lh 4.7 prog 3.1 fsh 6.2 ביום שני לוסת e2 870 lh5.4 prog 2.7 fsh 5.5 ביום השני עשיתי גם us ראו בימין מבנה היפואקוגני לא סדיר צלול 17. מבנה אקוגני צלול 14. בשמאל מבנה אקוגני צלול 15. אשמח לדעת 1. מה זה אומר לגבי הרזרבה? 2. מה יכולה להיות הסיבה ש הפרוג ירד אך e2 עלה. 3. לדעתך יש 3 ציסטות או שחלק זה ציסטה וחלק זקיקים? האם ציסטות מפרישות הורמונים? 4. מה זה אומר lh גבוה שעוד ממשיך לעלות בתחילת מחזור? תודה מראש
1. האסטרדיול הגבוה יכול לעתים להעיד על FSH שעולה עוד לפני הווסת, סימן לא טוב מבחינת הרזרבה השחלתית. 2. שאת לפני ביוץ. 3. יתכן שיש שם גם זקיק. 4. לא אומר הרבה, כי זה לא ממש גבוה.