בדיקת אבהות במהלך ההריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך. מהו השלב המוקדם ביותר מבחינת שבוע ההריון שבו ניתן לעשות בדיקת אבהות בארץ,בבית החולים רמב"ם לדוגמא,בלי לשלוח את הדגימה לארצות הברית(כי קראתי שיש גם אפשרות כזאת והיא מאוד יקרה)ותוך כמה זמן לכל המוקדם מקבלים תשובה,והאם עדיין שלב ההריון בזמן קבלת התשובה יהיה כזה שעדיין יאפשר ביצוע הפלה במידה ויתברר והאבהות אינה רצויה. תודה
אפשר לעשות בדיקת סיסי שליה בשבוע 11-12 להיריון. הדבר יאפשר לעשות הפסקת היריון במידה וידרש. חייבים לקבל צו בית משפט שמצדיק את חשיבות הבדיקה ביחס לסיכון להיריון. מחייב כמובן הסכמת האם.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל