צלסטון והשפעות אחרי הזריקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ שלום, תחילת חודש שמיני, קיבלתי 2 זריקות צלסטון ליתר ביטחון במרווח של 24 שעות אחת מהשניה בגלל שהיה לחץ דם קצת גבוה ורצו לשלול רעלת כדי להתחיל טיפול תרופתי (נשללה במעקב מעמיק בבית חולים). הזהירו אותי שהצלסטון עשוי לעשות מוניטור ״שקט״ והפחתה בתנועות (גם יש לי שליה קדמית ובלי קשר העובר אף פעם לא פעיל כל היום ). השאלה שלי לכמה זמן תופעת הלוואי הזאת של המוניטור והתנועות אחרי הזריקה השנייה? כמה ימים?זה מאוד מבהיל אותי וגם אחיות במחלקה שלא ממש מכירות משום מה את ההשפעה של הצלסטון ואני מנוטרת ביממה האחרונה המון זמן כדי שהן יוודאו שהכל בסדר (ברגע שהגיע רופא אחרי כמה שעות הוא אמר שהכל בסדר וזה באמת מהצלסטון ושחרר אותי מהמוניטור ). תודה רבה!!!